Dag 11

I och med att vi ska flyga till bejing nu, och jag inte har mitt pass, så fick jag åka bil istället. Resan va planerad att ta 8 timmar, men det blev betydligt längre 😉

först åkte jag buss med dom andra till flygplatsen, en buss resa som tog 2-3 timmar, väl där klev jag in i en bil, en 8a sitsig Chevrolet transporter från slutet av 90talet.

Vi åkte runkt i en mindre Stad i 2 timmar för att göra en massa ärenden, kändes sjukt skumt. Vi hämtade upp en massa människor innan vi begav oss mot bejing. Ingen i bilen kunde engelska så där satt jag i min ensamhet, fast ändå inte.

Förstörde några gånger med tecken språk, men det slutade med att alla skattade åt mig.

Efter ytterligare 10 tumlare kom vi fram till bejing, men där skulle han ju förstås lämna av dom andra 6 för mig, på olika ställen, så så blev det ytterligare 2 timmar i bil innan jag tillslut kom fram till hotellet. Denna dagen tillbringade jag alltså 17 timmar i ett fordon. Hahaha, helt sjukt.

Vad dom andra gjort under dessa timmar har jag inte en aning om. Haha

Tillslut kom jag alltså fram, sprang in bytte om, och satte mig i en taxi, drog iväg till restaurangen som de andra va på, jag fick en varmt välkomnande av dom andra, man kan typ säga att de norska grabbarna hade skrivit en liten låt 😉  mer om de senare.

Efter lite godmat och lite dryck så drog vi hemmet, hängde lite på hotell rummet, innan vi gick och la oss.